vanadrichempigeons
Liefhebber van de duivensport
 

Nieuws


Terug naar overzicht

01-06-2026

Tranig en de Midfond......

Zo er waren 2 vluchten afgelopen zaterdag, een Midfond vlucht vanuit Rethel en een training vanuit Duffel, beginnen effe met Rethel, deze was zeer laat los voor ons doen maar ook het verloop was drama bij vele liefhebbers, kijk de lossingscommissie doet zijn best dus ik vindt dat je daar gewoon niet op moet lopen voeteren, zo wel zou ik zeggen ga lekker zelf mee elke zaterdag......!!!!

Kijk ze denken er heus wel om wat het beste is voor de duifjes, pakt het goed uit dat is ten 2de maar hun zijn afhankelijk van de berichten over het weer en dat is de laatste jaren wel slechter geworden, afgelopen vrijdag regende onze hooi nog er uit terwijl het droog zou zijn via 2 weers kanalen??? dus dat is met de duivenlossingen het zelfde.

Maar goed ik had de 184 ''Sippie'' mee en ''Brokkenpiloot'' de laatste moet nog komen, was redelijk optijd 24ste in de club of zo iets, Duffel daar in tegen ging als een trein en zat ik mooi optijd en kwamen ze lekker vlot naar huis, dit was de dagfond ploeg en deze lieten zien dat ze op scherp staan, nu hopen dat ik dit zo kan houden.

met 2 duiven op de Trainings TXT van Afdeling Noord was ik zeer trots op hoe de duiven er op staan, nu op naar Zaterdag.

laterssssssssssss



Terug naar overzicht


''Mijn Verhaal''